A KTI auditálási folyamata során ez a kód azonosítja a telephelyet a cégen belül. Kérjük ezért, hogy több telephely esetén olyan rövid kódot adjon meg (pl. város vagy utcanév), amely egyértelműen felismerhetővé teszi a telephelyet a kód alapján.
Utaláskor a közleményben is ezt kérjük feltüntetni.
A kérelem benyújtásának feltétele az auditálás díjának befizetése.
Előlegszámla az auditálási díj beérkezését követően kerül kiállításra és elküldésre, végszámlát az auditálási folyamat lezárását követően küldünk.
Kapcsolattartóként a vizsgálóállomás alkalmazásában álló, a hatósági engedélyben szereplő- vagy kapcsolattartóként abban megnevezni tervezett személyt kérjük megadni.
YYYY dot MM dot DD
Kérjük az alábbi dokumentumokat feltölteni szíveskedjen
xlsx, xls formátum engedélyezett és maximálisan 10MB tölthető fel összesen, ezért kérjük csökkentett méretet alkalmazzon. A könnyebb feldolgozhatóság érdekében javasoljuk az xlsx formátumot.
A KTI audit után, a fővárosi/vármegyei közlekedési hatóság által kiadott, jelenleg érvényes vizsgálóállomás engedélyező határozata és mellékletei.
Vizsgabiztos(ok), szakmai irányító és adminisztrátor(ok) munkaszerződései és munkaköri leírásai.
Csak akkor szükséges csatolni, amennyiben változás volt, a legutóbb benyújtott határozat vagy 2021. 11.01 óta.
Csak akkor kell csatolni, ha változás volt, a korábban bejelentett tevékenységi kör bővült vagy szűkült.
Ebben az esetben a járműfenntartói tevékenység bejelentő lapját is ide töltse fel! Ha a változást a közlekedési hatósághoz még nem jelentette be, munkánk megkönnyítése érdekében töltse ki és csatolja kérelméhez az alábbi gépjárműfenntartó bejelentő lapot,
itt letölthető , melyhez a bejelentő kódok magyarázata ,
itt letölthető. Amennyiben a közlekedési hatóságtól a változás bejelentését tudomásul vevő határozatát az audit eljárás közben kapja meg, a dokumentumot hiánypótlásként kell a KTI részére elküldenie.
(releváns esetben)
Csak a gépjárműfenntartó tevékenység személyi- és dologi feltételeiről szóló 1/1990. (IX. 29.) KHVM rendelet előírása szerinti, a fővárosi/vármegyei kormányhivatal közlekedési hatóságához bejelentett gépjárműfenntartó szervezettel kötött megállapodás fogadható el!
Pl.: felhasználói-, előfizetői szerződés, vásárlást igazoló bizonylat, számla.
Amennyiben a hangvisszaverő felületek távolsága miatt közlekedési hatósági engedély szükséges.
Csak abban az esetben szükséges, ha
• a megelőző, a KTI által végzett, audithoz képest változás van a vizsgasor elrendezésében, vagy
• a vizsgasor nem "sor jellegű" (egy épületben több állásos vagy több épületben helyezkedik el, vagy
• a vizsgasoron egy időben tartózkodó (vizsgált) járművek száma 1-nél több.
(Ekkor a méretarányos rajzon jelölje, hogy egyes járművek melyik vizsgálati pozícióban vannak.)
Megjegyzés: Vizsgálóállomás megjelölésére szolgáló tábla időjárásálló kivitelben. Vizsgálóállomás nyitva tartási idejét (járműjavítás, vizsgáztatási idő) mutató tábla időjárásálló kivitelben.
Kérjük annyi darab vonatkozó dokumentumot töltsön fel ide, ahány darab vizsgasort megadott a 8.1. kérdésnél.
(vizsgasoronként kötelező) és nyilatkozat az állóhelyzeti rögzítőfék mérésre alkalmasságról.
Kérjük annyi darab vonatkozó dokumentumot töltsön fel ide, ahány darab vizsgasort megadott a 8.1. kérdésnél.
Kérjük annyi darab vonatkozó dokumentumot töltsön fel ide, ahány darab vizsgasort megadott a 8.1. kérdésnél.
(releváns esetben)
(releváns esetben)
(vizsgasoronként kötelező)
Kérjük annyi darab vonatkozó dokumentumot töltsön fel ide, ahány darab vizsgasort megadott a 8.1. kérdésnél.
(releváns esetben)
(releváns esetben)
Ide csatolja az emelőpadba épített futóműmozgatóra vonatkozó nyilatkozatot is! Kérjük annyi darab vonatkozó dokumentumot töltsön fel ide, ahány darab vizsgasort megadott a 8.1. kérdésnél.
(vizsgasoronként kötelező) Kérjük annyi darab vonatkozó dokumentumot töltsön fel ide, ahány darab vizsgasort megadott a 8.1. kérdésnél.
(vizsgasoronként kötelező)
Kérjük annyi darab vonatkozó dokumentumot töltsön fel ide, ahány darab vizsgasort megadott a 8.1. kérdésnél.
(vizsgasoronként kötelező)
Kérjük annyi darab vonatkozó dokumentumot töltsön fel ide, ahány darab vizsgasort megadott a 8.1. kérdésnél.
(vizsgasoronként kötelező)
Kérjük annyi darab vonatkozó dokumentumot töltsön fel ide, ahány darab vizsgasort megadott a 8.1. kérdésnél.
Kérjük annyi darab vonatkozó dokumentumot töltsön fel ide, ahány darab vizsgasort megadott a 8.1. kérdésnél.
Kérjük annyi darab vonatkozó dokumentumot töltsön fel ide, ahány darab vizsgasort megadott a 8.1. kérdésnél.
(releváns esetben)
(vizsgasoronként kötelező)
Kérjük annyi darab vonatkozó dokumentumot töltsön fel ide, ahány darab vizsgasort megadott a 8.1. kérdésnél.
(releváns esetben)
Kérjük annyi darab vonatkozó dokumentumot töltsön fel ide, ahány darab vizsgasort megadott a 8.1. kérdésnél.
(vizsgasoronként kötelező) Kérjük annyi darab vonatkozó dokumentumot töltsön fel ide, ahány darab vizsgasort megadott a 8.1. kérdésnél.
Kérjük annyi darab vonatkozó dokumentumot töltsön fel ide, ahány darab vizsgasort megadott a 8.1. kérdésnél.
Kérjük annyi darabra vonatkozzon a nyilatkozat, ahány darab vizsgasort megadott a 8.1. kérdésnél.
(releváns esetben)
Kérjük annyi darabra vonatkozzon a nyilatkozat, ahány darab vizsgasort megadott a 8.1. kérdésnél.
(releváns esetben)
(releváns esetben)
(releváns esetben)
A 6/1990 (IV. 12.) KÖHÉM rendelet 86. § (1) bekezdés előírása alapján szükséges ellenőrizni, hogy a jármű terhelt állapotában a kiegészítő sárvédő alsó szélétől a hátsó kerék alsó oldalához húzott érintő az úttesttel legfeljebb 15°-os szöget zár-e be. Nem kell felszerelni kiegészítő sárvédővel az M1 és N1 járműkategóriába tartozó gépkocsikat, a motorkerékpár pótkocsiját és az O1 és O2 kategóriába tartozó pótkocsikat. Kérjük ezen üzemeltetési műszaki feltételt vizsgáló eszköz fotójának feltöltését. Eszköz hiányában kérjük csatolni ezen megfelelőség ellenőrzése módszerének leírását, amelyet a vizsgálóállomás alkalmaz a fent definiált szög vizsgálatára. Ha a vizsgáló állomás kizárólag csak M1, N1, O1 és O2 kategóriájú járművet vizsgál ide dokumentumot nem kell feltöltenie.
(releváns esetben)
Kérjük, hogy az Ügyvitel-ügyrend-technológiai eljárásrend dokumentuma tartalmazza az összes kijelentést, amelyek az megelőző audit Auditálási kérelem 11.1-11.47 pontjaiban szerepelnek/tek, és amelyekről az „Igen” válaszok kötelező bejelölésével a képviselő a vizsgálóállomás nevében nyilatkozott.
Kérjük, csatolja a vizsgálóállomás által alkalmazott eljárásokra, járműkategóriák vizsgálatára és kiegészítő eljárásokra vonatkozó, a 91/2004. (VI. 29.) GKM rendeletnek megfelelő, a vizsgálóállomás által megszerkesztett és kifüggesztett díjtáblázatot, valamint a gépjárműfenntartói tevékenység során alkalmazott ár- és díjjegyzéket.
Kérjük, csatoljon, a kérelem beadását megelőző 3 hónapban készült - havi 1-1 db- olyan megrendelőt, számlát és számviteli bizonylatot, amely a műszaki megvizsgálás mellett ugyanazon járművön elvégzett az 1/1990.(IX.29.) KHVM rendelet hatálya alá tartozó járműfenntartási, javítási tevékenységet is dokumentálja.
Összesen 3 (három) darab műszaki vizsgálat és ezt megelőző járműfenntartási, javítási munka teljes anyagai (megrendelő, munkalap, számla, számviteli bizonylat) beküldése szükséges.
Kérjük, hogy a Panaszkezelés szabályzat dokumentuma tartalmazza az összes kijelentést, amelyek az Auditálási kérelem 11.48-11.52 pontjaiban szerepelnek, és amelyekről az „Igen” válaszok kötelező bejelölésével a képviselő a vizsgálóállomás nevében nyilatkozott. Abban az esetben, ha „Ügyvitel-ügyrend-technológiai eljárásrend” dokumentuma tartalmazza a „Panaszkezelést” is, akkor itt csak az „Ügyvitel-ügyrend-technológiai eljárásrend” releváns oldalait töltse fel.
Ha az előző, a KTI által elvégzett audit óta a műszaki vizsgálattal kapcsolatban panasz érkezett, akkor panasz kivizsgálás dokumentumait is ide töltse fel!
Kérjük, hogy Jótállás szabályzat dokumentuma tartalmazza az összes kijelentés tételes kifejtését, amelyek a megelőző audit Auditálási kérelem 11.53-11.54 és 11.54A pontjaiban szerepelnek, és amelyekről az „Igen” válaszok kötelező bejelölésével a képviselő a vizsgálóállomás nevében nyilatkozott.
Abban az esetben, ha „Ügyvitel-ügyrend-technológiai eljárásrend” dokumentuma tartalmazza a „Jótállást”, akkor itt csak az „Ügyvitel-ügyrend-technológiai eljárásrend” releváns oldalait töltse fel.
Ha az előző, a KTI által elvégzett audit óta jótállással kapcsolatos igény érkezett, akkor jótállási igény és rendezése dokumentumait is ide töltse fel!
Kérjük, hogy az Adatvédelem és iratkezelés dokumentuma tartalmazza az összes kijelentés tételes kifejtését, amelyek a megelőző audit Auditálási kérelem 11.55-11.67 pontjaiban szerepelnek, és amelyekről az „Igen” válaszok kötelező bejelölésével a képviselő a vizsgálóállomás nevében nyilatkozott.
Abban az esetben, ha „Ügyvitel-ügyrend-technológiai eljárásrend” dokumentuma tartalmazza az „Adatvédelem és iratkezelés dokumentumait” is, akkor itt csak az „Ügyvitel-ügyrend-technológiai eljárásrend” releváns oldalait és a vizsgabiztos/ok, ügyintéző/k megelőző audit Auditálási kérelem 11.59. pontban jelölt nyilatkozatait töltse fel.
Ha az előző, a KTI által elvégzett audit óta a vizsgálóállomás járműfenntartási vagy a műszaki vizsgálati tevékenységével kapcsolatban adatvédelmi incidens történt, akkor az adatvédelmi incidens és kivizsgálás dokumentumait is ide töltse fel!
Ha az előző, a KTI által elvégzett audit óta a vizsgálóállomás műszaki vizsgálati tevékenysége során a műszaki vizsgálat folyamatában hibaforrás (havaria) volt, akkor az eset(ek)ről készült jegyzőkönyv(ek)et ide töltse fel!
Kérjük, munkánk megkönnyítése érdekében, ide töltsön fel minden olyan dokumentumot, amely az Önök megítélése szerint hozzájárulhat az audit eredményes lefolytatásához!